fredag 28 augusti 2015

Bokmässan i antågande

Nu är det mindre än en månad kvar till bokmässan i
Göteborg. Gissa vem som hoppar upp och ner i väntan
på detta. Brukar åka dit varje år. Är barnsligt förtjust i
signerade böcker. Sitter och lusläser programmen
för de olika dagarna och ser vilka författare som
kommer dit och vart jag ska "hänga på låset" för att
få en signerad bok. Har inte riktigt bestämt mig än.

Skriver du böcker? Kolla in Vulkan, dom kan vara
förlaget för dig.

Näe, nu ska läsa programtablån lite till så jag vet
exakt vart jag ska gå på mässdagen. Tack Vulkan
för entrebiljetterna. Längtar till sista helgen i
september nu. Nån mer som ska gå på bokmässan?
Och gillar ni böcker eller läser ni lika gärna en bok
på en surfplatta? Jag vill definitivt hålla i en bok.


4 kommentarer:

  1. Jag är rent ut sagt skit dålig på att läsa.
    Trots att jag älskar det.
    Har svårt att få ro till det!
    Men det låter så härligt med din entusiasm över bokmässan! :)
    Och med ditt intresse förstår jag att du längtar!
    Önskar dig en riktigt härlig helg! ♡
    Kraaaaaaam.

    SvaraRadera
  2. Riktiga böcker ska det vara. Läser nästan varje kväll innan jag somnar.

    SvaraRadera
  3. Spännande. Gillar att läsa böcker men nu blir det knappt alls sen jag började jobba... Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Älskar böcker att läsa och att ha hemma :)
    Dock har det gått upp o ner med läsningen sista tiden inte hittat samma ro
    Men hoppas den kommer tillbaka :)
    Önskar dig en alldeles underbar helg
    Kram

    SvaraRadera