måndag 6 juli 2015

Vilken fantastisk helg

Känslan som infinner sig när sol och värme äntligen
kommer och man kan få göra det där man längtat efter
hela året är oslagbar.
Att kunna sitta ute och äta, gå omkring i shorts och
linne och greja i trädgår´n, åka båt, grilla en massa
gott, äta en massa jordgubbar, bara vara och höra
fåglar kvittra och flugor surra, sitta i solen och lyssna
radio eller bara filosofera lite. Det är livet det.
Är så tacksam för denna fina helgen.

Nu har jag bara en arbetsvecka till innan det är min tur
att få gå på lite härlig semester. Och vad ni än har för
er, kära bloggläsare, så önskar jag er härliga dagar.

 
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Hej! Härliga sommarbilder du bjuder på! Man kan inte få ng av den här årstiden!
    PS. Jag kommer in från Nett där jag såg en kommentar från dig! :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att din helg var så bra! :)
    Det gläder mig. ♡
    Svar: var ju tvungen när du varit osynlig så många dagar! :)
    Kram och ha en jätte fin kväll!

    SvaraRadera
  3. Underbart ♡ ...
    Ha det fortsatt gott!

    /Kram

    SvaraRadera
  4. Ja herrejisses vilken fin och härlig helg vi nog alla fick. :-) Batterierna är verkligen laddade och nu längtar i alla fall jag till min semester, men det är ju ett tag till. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Svar: Visst bor jag i Göteborg! :) Ja, Lotta är helt suverän. Man blir glad av att se henne! :)
    http://www.veiken.se/

    SvaraRadera
  6. Nu hoppas jag att regnet drar förbi och ger oss en solig och varm semester...
    Dagar där vi bara kan vara...

    ha en fin sista dag på jobbet imon, sen är det semestervrååål

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Nu ska det väl ändå ha regnat nog ....
    Hoppas att sista dagen före semestern går fort
    Stor kram till dig finaste

    SvaraRadera
  8. Så härligt det ser ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Hej! Kul med en boråsare till :) En vecka kvar till semester. Samma här, och det skall bli så skönt även om man har en hel del här hemma i trädgården så skall man även kunna finna tid för vila och grillning :)

    SvaraRadera
  10. ÅHH vad härligt önskar man hade båt själv SUCK :) hoppas du haft en varm solig helg so far.

    Idag visar jag ett sommarhus to kill for på bloggen :)

    LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

    SvaraRadera