lördag 18 juli 2015

Femkamp

Tror inte jag har varit på Liseberg och kört en femkamp
sen innan pojkarna föddes. Det var riktigt skoj. Åka en
massa karusell är inte min grej längre. Men detta kan man
ju göra flera gånger. Och trots att pulsen höjdes när det
blev tävling och man gjorde sitt bästa blev jag näst sist
individuellt. I parkampen blev vi tvåa. Men strunt samma
kul hade vi alla fall. Och jag vann nånting som ingen
annan vann...stjärnvinsten *
Vi trodde vi skulle få knô med en massa fotbollsungdomar
som varit på Gothia Cup. Men det var inte mycket folk
där alls. Vi valde en bra dag visade det sig. Vi hade
jätteroligt och frågan är om vi inte får göra detta till en
årlig tradition.
 
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Åååå! En sån där vill barnen absolut vinna imorgon!
    Gothia cup slutar ju idag och många lag har ju åkt ur och säkert redan åkt hem! Skönt tycker vi! :)
    Ni ser ut att ha haft jätte trevligt.
    Strunt samma att du kom näst sist!
    Du var i alla fall snyggast! ♡
    (Förlåt till er andra! )
    Vi har ca 10 mil kvar nu.
    Sen kommer vi njuta av det fina vädret på en uteservering resten av kvällen!
    Mycket bättre väder här än hemma ju! :)
    Ha en fin kväll! ♡
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Det är så roligt med femkamp säger jag som har tävlingsdjäveln inneboende hehe..
    GRATTIS till din vinst,mmmmm så gott...
    Skönt att det inte var så mycket folk, vi har valt att avvakta med att åka till Liseberg då vi bor så nära och helst vill slippa för mkt folk ;-)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Härligt! Grattis till vinsten. Kul med Liseberg, själv gillar jag att åka karuseller men det skall helst vara då det är en bra dag då det inte är för mycket folk, blir så långa köer då. Kram

    SvaraRadera
  4. Supergrattis till vinsten. :-) Kul m femkamp...även om jag nog tjurat till om jag inte presterat ngt...haha....är ju lte tävlingsfixerad. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Grattis till din vinst.

    Vilka fina trädgårdsbilder du har på bloggen.
    Har rullat igenom många inlägg nu och vet inte hur många ÅH, jag sagt.

    Ha en bra dag.

    Kram Kamilla

    SvaraRadera
  6. Roligt med Liseberg. Vi var där mycket förr, där och Tivioi i Köpenhamn som också är så mysigt. Och en storvinst, kuul! :) Tack så mycket, de vita blommorna är stäppsalvia, de grå/gröna med lila blommor är lammöron och den som får gulablommor är daggkåpa. Allt växer som bara den:) Kramar Emma

    SvaraRadera