fredag 10 juli 2015

Ett "bloggmöte" på väg till shoppingen

Hörni, idag fick jag äntligen stämpla ut för semester när
jag gick från kontoret. Kändes lite overkligt. Men det ska
bli så skönt med 5 fem veckors ledighet. Jobbade fram
till lunch, sen drog hela familjen ner till GeKå´s för att
shoppa kläder till "lilleman" som behöver påfyllning i
garderoben. Har vuxit ur allt nästan och handlar numera
på herravdelningen. Jädra onge vad han växer..hehe.

Förra veckan vann jag några söta kryddskyltar hos B. med
bloggen "UnderbaraHem". Och efter lite kontakt så visade
det sig att hon bodde på vägen ned till Ullared. Så istället
för att hon skickade mig vinsten med posten, så åkte jag
förbi och hälsade på henne när jag ändå hade vägarna förbi.
Hon har en underbar trädgård som hon gärna delar med sig av
i bloggen plus en massa god mat. Nu fick jag en liten rundtur
bland alla fina saker och planteringar hemma hos henne.
Vilket paradis hon har hemma i trädgår´n. Jag gick mest runt
och utbrast "..åh vad fint.." när hon visade mig runt.
Det är så roligt när man får träffa nån bloggerska irl när man
har följt varandra ett tag. Det känns precis som man känner
varandra. Fick även med mig en växt hem, myrsine hette den.

Tack finaste B, det var verkligen jätteroligt att träffa dig och
jag hoppas våra vägar korsas igen.

 
 
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Men va roligt att få komma hem till henne och strosa runt i hennes vackra trädgård!
    Vet du! Jag har aldrig varit på GeKå's.
    Känns som jag är den enda kvinnan i hela Sverige som inte orkar ta mig runt där.
    I fantasin JA. Men i verkligheten skulle jag få panik efter en stund i trängseln.
    Vill ha VIP och vara där ensam och handla! ;)
    Men vi ska absolut till Göteborg.
    Det blir Lisseberg och säkert nått annat kul.

    Njut nu riktigt ordentligt under din härligt långa semester!
    Jag tog bara tre veckor eftersom vi ska åka på semester över jul och nyår. Då måste man spara!
    Massa kramar tillbax! ♡
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack för besöket, det blev lite kort tycker jag men vi får göra om det... misstänker att vi har mycket att prata om.
    Ha en bra helg!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Vilken fin trädgård, och va kul att träffas. :-) Kramizz å ha en underbar helg/Laila

    SvaraRadera
  4. Vad kul att träffas och vilken mysig trädgård :)
    Skönt med så härlig lång semester ta hand om dig och njut ❤️
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Så underbart & va vackert ♡ ...
    /Kram

    SvaraRadera
  6. Kul att träffa bloggvänner irl och grattis till vinsten! Härligt med lååååång semester. Ha det fint!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  7. Oh, vad kul med bloggträff. Jag har haft några planerade och en av slumpen. Så kul!
    Och vad fint hon har det!

    SvaraRadera
  8. Så roligt.
    Har träffat flera bloggare under min "tid" här i bloggvärlden, och med vissa känns det som om man känner varandra som riktiga vänner.
    Grattis till din vinst också................

    Du får ha en fin semester nu,
    en liten fråga " finns du på instagram"?
    kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Vad kul! : ) Två vinster i en typ! : )

    SvaraRadera
  10. Grattis till vinsten. Kul att träffa bloggisarna på riktigt...... Kram Anette

    SvaraRadera
  11. Skönt med semester och vilken lyx att få hela 5 veckor. Kul med snygg vinst och dessutom en liten bloggträff på köpet

    Kram Kajsa

    SvaraRadera