måndag 29 juni 2015

Två veckor kvar

Två veckor kvar till semester och nu börjar det kännas lite
segt allt minsann. Kanske att min envisa förkylning har nåt
med göra saken att göra. Den har ju i stort sett suttit i mer
eller mindre sen augusti förra året. Men snart väntar fem
veckor med lata dagar, då ska jag vila upp mig och bli kvitt
detta. Har ni börjat er semester eller går ni och väntar på
detta också? Och har ni några planer för semestern? För
vår del blir det fyra veckor "sommarparadiset Solgläntan"
och en vecka på Rhodos. Det ska bli så roligt, hälsningar
en-som-inte-varit-utomlands-på-13-år :)

Så här såg himlen ut idag när jag åkte hem från jobbet,
men det utlovas strålande sol med 24 grader imorgon.
Note to self: Glöm inte solglasögonen hemma! Det blir
så jobbigt att blunda hela vägen till bussen annars.

Det är inte mycket kvar av måndagen men ha det gott 
den stund som är kvar. Kram till er <3
 

6 kommentarer:

  1. Det känns nästan lite overkligt att semestern är runt hörnet.. jag jobbar denna och två till sen väntar fem veckor... vi har en vecka i Turkiet sen är resten oplanerad... jo en fotbollscup också!
    Hoppas din förkylning försvinner

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha 5 veckor att se framemot, själv får jag nöja mig med 4 veckor, men de kommer jag att ta till vara med råge. :-) Men jag får vänta 3 veckor innan det är dags. :-) Kramizz o ha en skön kväll du också, sen hoppas jag verkligen att din förkylning snart försvinner/Laila

    SvaraRadera
  3. Skönt om det blir lite finare väder men vi har vår Rhodos resa att se fram emot redan på söndag. Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du snart blir av med förkylningen!

    SvaraRadera
  5. Förstår att du längtar efter semester nu.
    Och va roligt att komma iväg till Grekland.
    Där har jag aldrig varit!
    Låter konstigt med en förkylning som suttit i så länge.
    Har du kollat upp och tagit prover.
    Kan ju vara nått annat.
    Min kropp skriker också efter semester nu!!
    Men jag får vänta till vecka 30.
    Har då bara tre veckor...Måste spara till jul och nyår då vi åker i väg.
    Men det ska bli riktigt skönt med lite ledigt snart!
    Hoppas du får en jätte fin dag idag! :)
    Kram.
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Härligt att se fram emot för er Rhodos är vackert ♡ ...
    /Kram & ha en underbar Onsdag!

    SvaraRadera