måndag 22 juni 2015

Böcker böcker böcker

Jag älskar böcker. Hade jag ett hus skulle jag
vilja ha ett rum inrett som ett engelskt bibliotek
med öppen spis. Bokintresset måste jag ha fått
från min moster som hade en bokhandel. Jag
fick alltid möjligheten att läsa affärens läs-
exemplar och när dom hade varit på bokmässan
i Göteborg kunde jag få någon signerad bok.
 
Den här är på väg hem till mig nu, Mille Birds
bok om döda saker, från Albert Bonnier Förlag.
Är det nån som har läst den?
 
 
Sen måste jag bara göra lite mer reklam för finaste
M. som meddelar att hon nu har fått hem den första
boken i Mia-serienoch det går bra att beställa hos
henne om man är sugen på det. Klicka på länken för
att komma till hennes hemsida ByMia.
 
 

10 kommentarer:

  1. Jag älskar att läsa, tyvärr har det varit lite si å så det senaste året.. men nu har jag i nästan två veckor lagt mig lite tidigare för att läsa några rader.. det är ju så avkopplande :-)

    Vi fick tillslut fint väder, tråkigt när det skall regna känns så typisk tpå något sätt

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag har tyvärr inte ro att läsa på våren och sommaren.
    Köpte en jätte fin hängmatta för några år sen som var tänkt att användas just till det.
    Men det är inte många ggr jag har legat i den!
    Kram fina du!
    Susanne

    SvaraRadera
  3. På sommaren gillar jag också att läsa. Jag läser gärna utomhus.....så skönt. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Här har du en till som gillar böcker, och då helst inbundna böcker. Men till att läsa är jag en periodare, men jag vill gärna äga mina böcker, och har faktiskt en stor bokhylla i sovrummet ( ett kommande bibliotek kanske) som jag håller på att fylla med alla mina alster. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Jag älskar också böcker och att läsa... Nu tar det iofs ett halvår typ att ta sig igenom en bok, men det blir väl bättre igen när tjejerna växer till sig lite ;)

    SvaraRadera
  6. Älskar böcker och har äntligen kommit igång att orka eller rättare sagt ha tålamodet att läsa igen.
    Gillar allt från klassiker till fifhy shades of grey.;) önskar mig också ett "biblotek" i huset där alla vackra böcker kan stå :) istället för att packas ner i lådor som nu
    Kram

    SvaraRadera
  7. Önskar att jag tog mig tid att läsa mer... Jag gör så mycket annat istället!
    Ha det bäst min fina kusin, och Roger hälsar till dig så mycket. Vi satt och kikade på bilder på Fb igår...
    Fredagskram från Kate

    SvaraRadera
  8. Alltså jag är ju så kass på att läsa. När jag väl hittar något jag fastnar för så sträckläser jag, sen ingenting igen på att lååångt tag:) Ha det fint! Kram Emma

    SvaraRadera
  9. Vill bara titta in och säga hej och önska dig en jätte fin ny vecka!
    Kram.

    SvaraRadera
  10. Jag har börjat läsa boken, fick hem den från Albert Bonnier. Massor med underfundig humor. Vilken vacker hund du har på bilden!

    SvaraRadera