söndag 24 maj 2015

"..we are the heroes.."

Alltså, jag måste bara skriva nåt om Måns Zelmerlöv
jag med. Alla sociala medier fullkomligt svämmade
över med Måns och ESC igår. Inte så konstigt med en
sån jäkla bra låt. Den har sån pondus så att nåt annat
än vinst fanns inte på min karta i alla fall. Fick jag
bestämma så skulle jag stoppa in den i filmen Hunger-
games. Men det var nära jag missade eurovision.
Vi var ute i stugan och grejade hela dagen. Kom äntligen
igång med att börja städa ur den och rensade lite i
rabatter. Vid 19-tiden var jag skittrött. Vi hade planerat
lite mat för kvällen framför tv:n, men det var ingen som
orkade laga till nåt, så det blev typ en macka. Det ni..
det är "mellomys"...hahaha.. Nåja, det kommer fler
myskvällar och esc tillfällen. Huvudsaken är att Måns
vann. Mycket rättvis vinst.

Nu hoppas jag denna dagen blir lika fin som gårdagen så
vi kan fortsätta öppning av stugan. Har nämligen inte
vickat på persienn än så jag vet inte riktigt hur det ser ut.
Men hur som helst så önskar jag alla en bra dag.

Bild lånad från metro.se

5 kommentarer:

  1. Godmorron! HIttade till din blogg genom en kommentar du gjort på en annan blogg. Så jag tittade in.
    Här i UK är Melodifestivalen inte alls stort. Knappt något tal om det innan igår, men idag pratas det om Mans Selmelov på BBC Breakfast.
    Ha en trevlig söndag önskar Lena från Wales

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det självklart att Måns skulle vinna hela alltihopa!! Detta überproffs! :))
    Här skiner solen idag så det blir till att vara ute så mycket som möjligt idag :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  3. Låten är super - den lät i mitt huvud i morse då jag vaknade :-)
    Och Måns är SÅÅÅ läcker!
    Grattis från grannlandet Finland!

    SvaraRadera
  4. Missade detta totalt, grattis till Måns!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Han var så bra !!!! Så värd att vinna :)
    Och ja det är verkligen en låt som passar i en sån film !
    Hoppas du haft en mysig helg
    Kram

    SvaraRadera