tisdag 19 maj 2015

Vän och författare

När jag ändå var inne på ämnet böcker igår så måste
jag fortsätta på det idag och berätta att jag har en vän
som jag fick mail av för bara ett par dagar sen. Hon
har gett ut en barnbok och fler ska det bli. Det är ju
sjukt roligt. Jag är jätteglad för hennes skull. Länkar
till hennes hemsida, byMIA, om ni är nyfikna på detta.
Det går även att beställa första boken nu via hennes
hemsida om ni är sugna på det.

Och M. vi får snart ta en promenad så du får berätta
mer för mig om dina författartalanger och drömmar.

Bild från boken "Mia och farmor"

6 kommentarer:

  1. Söt bok med bra innehåll och förklaring till dom små
    Så kul att det går bra för din vän förstår att du blir glad också då :)
    Önskar dig en underbar tisdag
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken gullig teckning.
    Roligt när det lyckas för sina vänner och går bra.

    Ha en bra dag nu,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Underbara illustrationer.. fin bok med ett bra budskap! minns att jag läste en "döden" bok för min son när mamma gick bort.. han var då 6 år!

    kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Jättegullig bok:) Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Vad kul för din vän att få ge ut böcker! :)
    Och jättesöta bilder :)

    Kram Jonna

    SvaraRadera