onsdag 20 maj 2015

Konferens

Har varit på konferens i en och en halv dag. Det handlade
om debiteringssystem. Men lugn..jag tänker absolut inte
tråka ut er med några utläggningar om detta.
En sak man kan vara säker på när man är på konferens.
Man behöver aldrig gå hungrig vid dessa tillfällen. Det äts
hela tiden. Det är nog det första jag tänker på när man säger
konferens, allt gott man ska få äta. Det är frukost, sen kaffe
med kaka, lunch, kaffe med kaka och middag och där emellan
kan man stoppa i sig godis och frukt. Det känns som man
behöver springa ett varv runt jorden när konferensen är slut.
Men det hinner jag inte idag, för snart ska jag iväg och kolla
när andra springer. Ska till arenan och kolla när Elfsborg
ger Helsingborg pisk ;)

Ha en god onsdagkväll, allihopa.

 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Mmm de blir mycket gott på konferenser, men de behövs för att hålla uppe koncentrationen. :-) Ha en trevlig kväll så hoppas jag ni vinner över Hbg. :-) Tur att jag inte håller på dem....här klappar våra hjärtan för MFF. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Älskar bufféer, eller som man sa när man var liten "Gående bord"... : )

    SvaraRadera
  3. Gotti gott gott!!! :)
    Nu blev jag hungrig.
    Tur att vi ska äta middag snart. Dock inte lika gott som det där såg ut att vara!
    Orkar inte tänka på mat med denna huvudvärk.
    Det blir vad det blir! ;)
    Tack för omtanken.
    Dom kommer nog inte hitta nått. Känner mig ganska säker på att det är stressmage.
    Haft lite jobbigt de senaste två åren.
    Det är bara att rätta sig efter vad magen vill ha och inte! ; )
    Och hoppas den blir gladare då.

    Ha så kul på matchen!
    Kram! ♡

    SvaraRadera
  4. Haha ja fikan brukar vara kanon när det är konferens och det är viktigt. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Haha ja fikan brukar vara kanon när det är konferens och det är viktigt. Kram Anette

    SvaraRadera