söndag 10 maj 2015

Idag betalar jag priset

Himmel och pannkaka. Idag får jag "betala priset" för att
ha skyfflat en kubik jord i fredags. Kom inte ned till
handfatet  i morse när jag skulle tvätta ansiktet. Fasen
vad tråkigt det är när nån kroppsdel börjar strejka.
Får snöra på mig gympadojjorna och ta en uppmjukande
promenad trots att stålgrå moln hänger över oss. Det
finns ju nåt som heter regnkläder så det är bara att klä
sig, för ut måste jag.
Önskar er alla en skön söndag vad ni än har för er.

Psst..bilden är från igår. Då var det lite gladare miner.

6 kommentarer:

  1. Men aj då gumman!
    Inte roligt det där.
    Hoppas ryggen blir bättre snart!
    Stor krya kram!
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hoppas smärtan släpper snart för det är inte kul att gå omkring med :(
    Men bra att du rör dig det mjukar upp !!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej vad trist! Hoppas det snart blir bättre. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Nej vad trist! Hoppas det snart blir bättre. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Gaaahhhh, trädgårdsarbetet sliter hårt! Hoppas du blir bättre med det snaraste! Pöss & kram från Kusin

    SvaraRadera
  6. Aj aj aj hoppas det blev en promenad så du fick mjukat upp kroppen och stretchat

    Kram Sandra

    SvaraRadera