onsdag 6 maj 2015

En kväll i naturen

Nu har friskvårdsgruppen varit igång igen. På agendan
denna gången stod det rida på islandshästar. Nu var
undertecknad inte upp i sadeln. Har gjort det en gång
och det räcker för mig. Men jag fick en härlig stund i
naturen så jag klagar inte. Vilka härliga vyer. Jag kan
säga att det här stället är på väg till våran sommarstuga.
Och jag hade ingen aning om att det fanns så fina
ställen i närheten. Vi bara blåser på till stugan så jag
vet inte hur det ser ut runt omkring. Shame on me..
känner jag nu. Mycket glad för denna upptäckt.

 
 
 

4 kommentarer:

  1. Men Petra.... Där går du inte i din fars fotspår ;) Men vackra vyer var det...
    Onsdagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Nä jag hade inte heller hoppat upp, jaghar aldrig varit någon hästtjej.. men omgivningarna ser vackra ut, ååå det är så fint nu när det börjar bli grönt

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Jag är som dig; en gång i sadeln och det räcker! ;)
    Vacker miljö! Det är konstigt hur hemmablind man kan bli ibland..

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  4. mysigt med att bara få vara i naturen. och islandshästar och tult eller vad det heter är rätt kul ;)
    Absolut ingen hästtjej jag heller ärligt är jag livrädd för hästar haha fick behärska mig när dottern red för att ens hjälpa henne ;)
    Kram Sanna

    SvaraRadera