måndag 18 maj 2015

Dagens pepp

Sitter på jobbet och tycker det är väldans tråkigt. På lunchen
öppnar jag min privata mail och där ligger ett mail som gör
min dag. En mycket fin vän (du vet vilken du är) här i mitt
flöde har skickat mig presentkort på två böcker. Jag får välja
böckerna hos antingen Vulkan förlag eller Lava förlag.
Blir man inte bra glad då. Eftermiddagen gick mycket lättare
att arbeta, tack vare finaste M.
Gissa vad jag gjorde direkt när jag kom hem. Slängde mig på
förlagens hemsida för att kolla böcker naturligtvis ;)

Här är två böcker som jag är nyfiken på. Erik Ståhl, som jag
även följer på FB. Och 5:2 recept, god mat med lite kalorier
kan väl aldrig vara fel.

Tack M. än en gång, ett stort fång blommor till dig <3

 
Psst...angående rådjuret vi åt igår. Det var helt ok och
fruktansvärt mört. Men jag kommer inte att längta ihjäl
mig efter det igen.

5 kommentarer:

  1. Haha... okej. Inget du varmt kan rekommendera att äta alltså! :)
    Härligt att du fick ett sånt trevligt mail som lyfte dagen!
    Ha en jätte mysig kväll nu! ♡
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. nämen så trevligt...förstår att du blev glad. kram anette

    SvaraRadera
  3. nämen så trevligt...förstår att du blev glad. kram anette

    SvaraRadera
  4. Förstår att du blev glad :) så himla snällt !
    Och fina böcker du väljer..
    Kram

    SvaraRadera