tisdag 7 april 2015

Sju tunga kilometer

Fick för mig att ta en tur runt Kransmossen efter jobbet
idag. Det var väl inte det mest lyckade beslutet jag taget.
Kan säga att det var inte mycket power i den walken.
Jädrar vad tung kroppen var. Men det är ju inte första
gången jag tar dumma beslut när det gäller "sjuk kropp".
Men det var ju så fint väder, hyggliga grader, fåglarna
kvittrade och jag hade bästa sällskapet med mig, pojkarna.
Jag var ju bara tvungen att komma ut. Kompenserar det
med att gå och lägga mig tidigt så kanske det blir bra.

6 kommentarer:

  1. Inte alltid lätt att höra vad kroppen vill tycker jag. Var rädd om dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ibland har man ju bara för bråttom... och vackert väder kan få en att tappa omdömet ;)
    Hoppas du kommer tidigt i säng nu...
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Inte alltid lätt att höra vad kroppen vill tycker jag. Var rädd om dig. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Tur att det fina vädret var med dig i alla fall, det gör ju en hel del! Kram

    SvaraRadera
  5. Men oj då!
    Hoppas du mår bättre idag!
    Jag hamnade precis på soffan!
    Det knäppte till i ländryggen när jag stod och borta de rent altanen och var nästan klar!
    Får se om värktabletterna gör sitt så jag kan fortsätta sen!
    Jag är också jätte dålig på att lyssna på min kropp! Haha...
    Har inte tid med det! Och här kom straffet!

    SvaraRadera
  6. Hoppas du mår bättre idag antingen slog hängigheten till ordentligt nu eller så fick du äntligen må mycket bättre :)
    Härligt med promenad med barnen , förstår att det var värt det :)
    Kram Sanna

    SvaraRadera