torsdag 30 april 2015

Shoppingresa till Danmark

Valborg kommer att bli lugn och stillsam för min del.
Var på dagskryss till Danmark i går och "firade" så det
räcker och blir över för några veckor framöver. Näe, det
var inte så farligt men för en som inte dricker så ofta
kändes det både i knopp och kropp idag. Istället för att
komma hem med en massa alkohol kom jag hem med
en vinst från banditerna, 900 kr vann jag. Hade kanske
bara stoppat i ca 20-30 kr innan jag vann, så den resan
gick ihop sig minsann.

Näe, min valborg kommer att ägnas åt att plocka ihop så
mycket kläder och grejer som möjligt för imorgon ska vi
stå på loppis och sälja. Förtjänsten går till Rhodosresan.

Men vad ni än hittar på så önskar jag er en mycket
trevlig kväll.

 
 

9 kommentarer:

  1. Danmark är väldigt vacker och mysigt, perfekt med endagstur. Är det loppis på Åhaga som ni skall vara, det brukar vara mycket folk där.
    Ha en härlig helg!
    Birgitta ��

    SvaraRadera
  2. Så mysigt. Förr åkte vi alltid till Danmark första maj. Att vi inte gör det mer..... Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Lät som en mysig kväll och Danmark o Köpenhamn är ju så fint, härligt att resan gick runt.. :) då kan du ta flera resor :) hihi
    Hoppas din valborg var bäst och ibland är det bara skönt att få vara hemma och mysa i ledigheten..

    Stor Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Skönt med lugn kväll och spännande med loppis. Jag skulle också behöva sälja en del för att kunna köpa annat :) Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Åh, vill också åka på dagstur till Danmark... Grattis till vinsten! Hoppas loppisen gjorde underverk för reskassan!
    Bamsekram från Kate

    SvaraRadera
  6. Oo härlig vinst! Själv köpte jag en triss, vann absolut ingenting som vanligt.... Kram och ha en fin dag. /Emma

    SvaraRadera
  7. Härligt med en kryssning! :)
    Och loppis som är så roligt.
    Jag är dock bättre på att köpa än att sälja! ;)
    Stor kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Hoppas loppisen gick med massor av plus, så resan blir extra kul.
    Kul med weekendtrip till Danmark och plus i kassan är ju inte helt fel

    Kram kajsa

    SvaraRadera