lördag 11 april 2015

En trevlig dag både ute och inne

Gradantalet kom upp i de utlovade 18 graderna. Det
trodde jag inte det skulle göra. Så gissa om jag intog
solstolen och bara njöt i solen mitt på dagen.
Japp det gjorde jag. Klockan 16.00 var mamma och
jag i ishallen. Hade nämligen lagt en biljett i mammas
påskägg att gå och se en isshow. Det är väl det enda
hon gillar i "sportväg" typ. Dom hade 40-års jubileum
och bjöd på en glittrande glamour show med mycket
härlig musik.
När vi sen kom hem vid 18-tiden så var det fortfarande
väldigt skönt ute. Hade ingen lust att gå in och sätta
mig så det fick bli en 7-kilometare runt "mitt" härliga
Kransmossen.
Och skulle ni titta in här före kl 22.10 ikväll kan jag
tipsa er om en superbra film som börjar på SVT1 då,
En oväntad vänskap. Har ni inte sett den. Gör det!!


 
 
 

7 kommentarer:

  1. Roligt att gå på is show med mamma. :)
    En oväntad vänskap är jätte bra!!!
    Håller med om att det är ett jätte bra filmtips!
    Vi sitter och tittar på Gladiatorerna.
    Jag och barnen hållet på dom vita och maken på blåa.
    Än så länge är det jämnt!
    Ha en jätte mysig film kväll! ♡
    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Det är en av mina favoritfilmer ❤️
    Mysig kväll med mamma hoppas hon var nöjd
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Så underbart väder! Jag har sett filmen, det är en bra film. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Undrar om inte jag sett den filmen... Mysigt att ta med mamsen på lite "sportiga" äventyr... Själva hamnade vi hos farbror Danne & Laila!
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  5. En jättebra film :-) ååå
    Så härligt med värmen och mysigt att ta med mamma på en upplevelse

    Hoppas att du har en skön söndag
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med is-show, det har jag aldrig varit på! Ja men visst var vädret alldeles underbart!! Kram

    SvaraRadera
  7. Såg ut som en häftig show! :-)

    Den filmen är verkligen bra.

    SvaraRadera