torsdag 5 mars 2015

Swisch...

Swisch..nu är snart denna arbetsveckan slut också. Kan
bara sammanfattas som helt galet vad dagarna går. Just
nu har jag så mycket att göra på jobbet att jag knappt
vet vad som pågår för övrigt runt mig, lokalt eller i
världen. Vet knappt vilken dag det är.
Små trevliga överraskningar har denna veckan stått för
också. Idag vann jag tredje pris i vårat vinlotteri. Bra va?!

I helgen som kommer ska vi ha 18-års kalas för störste
sonen. Vi ska bjuda på mat, men jag kan ínte komma på
vad vi ska laga för käk. Kom med ideer är ni snälla?
Kram till er.

 
 

3 kommentarer:

  1. inte lätt det där att komma på bjudmat. Plock eller gratänger tycker jag är smidigt till många. Lycka till. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. inte lätt det där att komma på bjudmat. Plock eller gratänger tycker jag är smidigt till många. Lycka till. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Kan inte annat än att hålla med, veckorna springer förbi. Dessvärre har jag inget bra tips på bjudmat, men som anettan skriver så är plockmat alltid uppskattat. Hoppas ni får en fin helg. Kram Emma

    SvaraRadera