söndag 1 mars 2015

Mer shopping

Igår fick jag en favorit i Melodifestivalen. Måns Zelmerlöw.
Storslagen låt som överglänser alla dom andra bidragen.
Heja Måns. Jag vet inte, kollar ni på Plura´s kök? Jag har
en favorit där också, Adrian. Herre gud så söt "pojken" är.
Tror jag sitter och är lite småkär på lördagkvällarna..hahaha.

Vet ni, det blev shopping idag också. Det är inte klokt. Tur det
är måndag imorgon så man får jobba och tjäna ihop lite pengar
istället för att slösa dom. Drog till IKEA och köpte ny klädsel
till soffan. Haft vitt innan men jag känner att det har gjort sitt
nu. Det blev en grå klädsel. Och så fick det bli en ny matta.
En mycket färgglad sådan. Supernöjd med inköpet. Nu saknas
bara ett soffbord. Ska se till helgen om vi kan hitta nåt som
vi gillar. Nu blir det lite fix inför jobbveckan, resten av
denna söndagen. Må gott allihopa!

 
 
 

1 kommentar:

  1. Men, sååå snyggt, riktigt snyggt!!! Bra smak Du/Ni har..
    Och ponchon var skitsnygg, som mycket annat på den sidan....
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera