lördag 21 mars 2015

"..ja´ä´int´bitter.."

Sitter och dricker morgonkaffe när det plingar till
i telefonen. Det är ett mms från maken. Han är i
Sälen med jobbet på kick-off. Dom är på väg ut i
backen redan och solen skiner från en klarblå himmel.
Fy fasen vad härligt det ser ut. Jag blir avundsjuk.
Jag vill också vara i Sälen. Kollar ut genom fönstret
här och min vy är inte alls lika lockande. Femtio
nyanser av grått med några enstaka flingor som
ilsket flyger i sidled. Sälen vs Borås 21 mars 1-0.

2 kommentarer:

  1. haha förstår att du hellre vill vara där ;)
    För trots att jag varken gillar snö eller kyla så blev jag glad av att se strålande solsken och vitt på marken istället för det gråa som varit ett tag här i stockholm ;)
    Önskar dig en underbar lördag
    KRAM
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Förstår dig....jag hade gärna också varit sälen, för här har det varit grått, regn och skitkallt idag, om man ska tala klarspråk. :-) Men glädjande nog åker vi till sälen om en vecka. :-) kramizz o ha en supermysig lördag kväll/Laila

    SvaraRadera