måndag 2 mars 2015

Bästa starten på en arbetsvecka

Imorse väntade en överraskning på mitt skrivbord när
jag kom till jobbet. Bästaste A. hade smugit in på mitt
kontor precis innan jag kom till jobbet och förärat mig
denna fina skål med godis. Så glad man blir. Det gav
mig en massa energi att ta mig ett och annat problem
jag måste lösa. Tack A. <3

Nu blir det ett par timmar i köket. Lasangemaking och
pannkaksflippning står på schemat. Så jag skuttar
genast ut i köket så jag kommer därifrån nångång ;)

Ha en fin vecka allihopa!

 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Vilken fin överraskning, härligt med sådana arbetskamrater. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Så fint gjort :-) Små saker är dom viktiga sakerna!

    Ha en fin tisdag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig överraskning....sånt gillas. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Vilken trevlig överraskning....sånt gillas. Kram Anette

    SvaraRadera