måndag 9 februari 2015

Märkt

Ni vet dom här gammeldags märkapparaterna som gör
bokstäver i relief, dom är ju så inne (eller är jag efter) i
olika sammanhang, inredning, dukning osv. Dom finns
att köpa på Clas Ohlsson. Jag har köpt en. Risken är ju
nu att det kommer upp lappar på allting a la´ en som håller
på att lära sig läsa..haha..näe inte riktigt så kanske. Men
jag var ju bara tvungen att testa lite. Det var ett sånt köp
där jag egentligen inte hade nån plan och ide vad jag
skulle använda den till, jag bara kände att sån ska jag ha.
Nåja, den ska nog kunna fylla en funktion så småningom.

 
 
 

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul med en sån där. Jag har en i gömmorna också och i början av min "Dymo-karriär" gick jag loss på det mesta ;-)
    Kul att du kikade in hos mig!
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Men du det är retro och snyggt......Kram anette

    SvaraRadera
  3. Men du det är retro och snyggt......Kram anette

    SvaraRadera