lördag 21 februari 2015

Loppislördag

Loppis är förbaskat roligt. Man vet aldrig vad man kan
hitta. Just nu håller letar jag efter rekvisita och dekoration.
Himla bra när man ska ha temafest. Behöver inte bli
ruinerad för att fixa till saker och ting. Och så får man
vara lite kreativ i sitt tänkande vid shoppingen.
Har varit kreativ hela dagen i dag.  Städat, handlat och
skapat. Vad jag har skapat säger jag inte, för jag vet att
det då och då tittar in några här som så småningom ska
vara med på detta och då vill jag inte avslöja för mycket.

Nu är det melodikrysset, höll jag på att skriva, men menade
förstås Melodifestivalen. Tredje deltävlingen och än så
länge är det ingen som får min röst.
Smaskar en räksmörgås och filurar lite istället.
God lördag kväll på er.

5 kommentarer:

  1. Smart att ge sig ut på loppis för att fixa till temafesten, men vad är temat då?? Gaaahh, gillar inte alls melodifestivalen... det har spårat ut totalt.
    Vi hade Robin och lilla familjen här igår och vi åt gott och satt och surrade med den i bakgrunden.... Mycket trevligare!
    Pöss och kram från mig, Kate

    SvaraRadera
  2. Älskar loppisar, man vet aldrig vad för fint man kan fynda. :-) Men här blir det mest sådant på sommarhalvåret. Här åt vi smörgåstårta framför Mellon igår, men vi såg bara sista halvtimmen o det räckte. :-) kramizz o ha en skön söndag/Laila

    SvaraRadera
  3. ja är en sådan som aldrig hittar något på loppisar...har nog inte tillräckligt med tålamod. kram Anette

    SvaraRadera
  4. ja är en sådan som aldrig hittar något på loppisar...har nog inte tillräckligt med tålamod. kram Anette

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul med loppis det är bara det att det blivit så dyrt runt omkring här jag bor..
    Kul med temafest...

    Det är bara min 10 åring som fastnar för låtarna (inte alla) sen spelas dom sönder här hemma :-/

    Kram Sandra

    SvaraRadera