fredag 6 februari 2015

Första och sista

Ni har väl inte undgått semmelwrapen. Det första jag
tänkte var "..behöver vi verkligen en semmelwrap..".
Men sen är ju inte jag den som är den. Måste ju ge den
en chans. Så idag på eftermiddags fikat på jobbet hade vi
bestämt oss för att köpa sådana. Nu, efter att ha smakat
den, kan jag konstatera att näe, vi behöver verkligen
inte semmelwrapen. Smakade mest mandelmassa och
grädde. Brödet var torrt och en vanlig semla smakar
mycket godare. Får väl också erkänna att jag inte är nån
direkt älskare av vanliga semlor heller. En om året räcker
gott och väl. Och vad det gäller semmelwrapen så var
det både första och sista jag åt idag. #nuffsaid

Men hörrni, en riktigt skön fredagkväll önskar jag er.

2 kommentarer:

  1. Även om jag inte smakat den så vet jag inte om den lockar mig men en vanlig semla det är inte fel :-)

    Trevlig
    Kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag vill smaka.....Kram Anette

    SvaraRadera