måndag 26 januari 2015

Tacksam

Ni vet den där fredagen när jag kom hem och var rätt
arg. En sak var jag i alla fall glad över. Att jag hade
med mig mina bästa kollegor M. och A. Är det några
jag vill ha med mig är det dom. Vi stod tillsammans
och "krigade". Så nu innan jag åker iväg på utbildning,
denna måndag, gör jag ett kort stopp på jobbet och
ställer in varsin blomma på deras kontor.
Tack finaste tjejerna <3

Ha en bra måndag vad ni än gör.
PS. Jag kom ut på en 20-minuters promenad igår, sen
blev det ett gäng avsnitt av Homeland ;)

4 kommentarer:

  1. Härligt med såna kolleger. jag har också en klippa vid min sida på jobb. Guld värt. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Härligt med såna kolleger. jag har också en klippa vid min sida på jobb. Guld värt. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så gullig och omtänksam Du är. Jag tror dom är minst lika glada att få ha Dig vid sin sida!!!
    Snygg ny header du ordnat. Det gick bra förstår jag!! Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Guuuuuud så fint gjort! Håller med Kate du är ju en lika fin kollega du

    Kram Sandra

    SvaraRadera