tisdag 13 januari 2015

Sista behandlingen

Nu har jag gjort sista behandlingen för denna gången. Kändes
rätt bra efter behandlingen i morse även om jag inte är 100% än.
Fick med mig några fler strechtsövningar hem, rekommendation
att ta det lugnt några dagar till, sen kan jag få börja lite smått
med att röra på mig igen. Men inte kettelbellen, Kate .Du har
så rätt kära kusin. Den gick fetbort ;)
Jag rekommenderar verkligen naprapater. Skulle aldrig gå till
sjukvården med vissa åkommor.
Här är några krämpor du kan besöka en naprapat för.


4 kommentarer:

  1. *Skratt*.. Bra där kära kusin! Ja, jag är ju bra på att lämna goda råd, men lite sämre på att följa råden själv... harkel*.
    Ledig idag och farit runt som en vilde med allt.. Storhandling, renbäddat sängar och målat och skrubbat tvätt/sy-stugan... Ja, som sagt... Hur dum får man bli.? Kanske släktdrag... ASG ;) ;) ? Ligger totalt öm och mör i soffan nu.... :(
    Kramis från Kate

    SvaraRadera
  2. Då är det bara att lyssna ;-)
    Jag har aldrig varit hos en naprapat...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Skönt att det känns så.....lyssna nu! Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Härligt att det går åt rätt håll & Naprapater är grymmt bra,min älskling har det hjälpt massor :)

    Ha en fin dag!
    /Kram

    SvaraRadera