onsdag 21 januari 2015

Jag hade änglavakt

Nyligen hemkommen. Skärrad och en begynnande
huvudvärk. Orsak: jag var ett steg från att bli ned-
mejad av en bil i full fart. Skulle gå över ett övergångs-
ställe där det även fick åka bilar samtidigt. Han var
bara ett par centimeter ifrån mig. Hann att se honom,
ta ett steg tillbaka annars hade det gått jävligt illa.
När jag kom in på solariet, dit jag var på väg, var jag
helt chockad och hjärtat hamrade på i 140. Hasplade ur
mig, jävlar..jag höll på att bli överkörd. -Nej var det du,
sa tjejen som jobbade där. -Jag såg alltihopa. Jag tänkte
helsike vad fort han kör. Sen började jag nästan lipa i solariet.
Det där hoppas jag slipper vara med om igen.

3 kommentarer:

  1. ÅH, Du milde..... Var nog farsan Baloo, som var med där <3 <3 Himla skönt att allt gick bra. Blev ju påkörd med cykel och allt, flög över huven på bilen som ändå kom i sakta fart... Var tillräckligt det, för satan vad ont det gjorde.....
    Varm kram till Dig, bästa Petra! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Men oj,så hemskt ....
    /Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Nämen va? Fy så hemskt... Det var verkligen någon som skyddade dig där :-)
    Förstår att du blev skärrad

    Trevlig helg
    Kram
    Sandra

    SvaraRadera