fredag 16 januari 2015

Friday night´s gonna be alright

Utan att gå in på detaljer så har denna fredagen var rätt
tuff. Slutade arbetsdagen med att vara uppe i varv och lite
förbaskad. Kände redan innan jag kom hem att jag inte
kommer att vara till glädje för någon i familjen. Maken hade fått
hint via sms att jag inte skulle vara på nåt strålande humör.
Han fixade handling och kvällsmat. Själv tog jag en öl när
jag kom hem, satte mig vid datorn och fortsatte mitt arbete till
en fest som ska äga rum 2015. Det hjälpte mig för att inte sura
ut fullständigt. Ett par timmar för mig själv, planerande det
jag gillar allra mest löste problemet för dagen och helgen.
Och N. dina sms means world to me <3

Och till min läsare kan jag bara säga hoppas ni haft en bra
fredag och en mycket trevlig helg till er.

2 kommentarer:

  1. Gaaah, vilken fredag! Men tur den slutade till det bättre! Härligt att maken ordnade fredagsfixet.
    Söndagskram från Kate

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha en man som fixar och donar när man själv inte är på topp. Hoppas du mår bättre nu iaf:) Kram till dig

    SvaraRadera