tisdag 6 januari 2015

Är huvudet dumt, får kroppen lida

Imorgon ska jag tillbaka till "mirakelmannen", min
naprapat alltså. Ska få min tredje behandling för
ryggskottet. Jag är så mycket bättre men inte riktigt
100 än. Sen har jag gjort nåt jag förmodligen inte
fick göra, varit till gymmet. Kan nog känna att det
inte var det bästa jag har gjort. Skulle ju hålla mig lugn.
Men jag är så dålig på att "lyda order". Vet inte om
jag törs berätta detta för A. imorgon.
Ja ja..är huvudet dumt får kroppen lida...

 
 

4 kommentarer:

  1. Hoppas du inte får lida allt för mycket. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Petra...... Du ha väl kunnat gett tusan i kettel bellen!!!! Hmmm, kanske vi har lite släktdrag i alla fall... Svårt att hålla oss lugna ;) Hoppas besöket blir till Din fördel :)
    Kram Kate

    SvaraRadera
  3. Naprapater gör underberk ♡ ...
    Ha dé gott!

    SvaraRadera
  4. Man tänker väl att man kanske kan lite i alla fall...
    Hoppas han inte blev arg på dig

    Kram Sandra

    SvaraRadera