lördag 20 december 2014

Mitt "jul-måste"

Jag måste verkligen få åka på Lisebergs julmarknad. Är
det nånstans man kan få julinspiration så är det här. Idag
stod det dock som spön i backen, det fullkomligt haglade
när vi hade parkerat. Vi satt kvar i bilen en stund för att
se om det skulle bli nån bättring. Såg att maken inte alls
var road av att behöva gå in på Liseberg när det regnade.
Men han bet ihop och följde snällt med in. Och efter en
stund så slutade det regna som väl var. Trots att det inte
inte fanns en gnutta snö så fick jag mysa runt i ett vintrigt,
juligt, härligt "narina"- och tomtelandskap. 
Jag bara älskar det. Jag önskar er alla en God Jul!

 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åhhhh, jag vill oxå åka till Narnia!!!!! Sååå fint det ser ut. Det kallar jag en riktig julmarknad!
    Hoppas ryggen är till det bättre, kära kusin, och tusen tack för julkortet.
    4:e adventskram till Dig & familjen från Kate

    SvaraRadera
  2. Åh, tycker också att jul på Liseberg är helt fantastiskt!

    SvaraRadera