måndag 22 december 2014

Julklappar från jobbet

Har inte kunnat sova inatt pga den jäkla ryggen. Nästan
lipade ett tag. Kl 13 hade jag tid hos naprapaten. Jag var
tillbaka på ruta ett igen. Fick lite bannor. Promenader
är bra i ca 20-30 min. Inte i timtal som i lördags på IKEA
och Lisebergs julmarknad. Jag var hård som en planka i
muskulaturen. Ansträngd till tusen. Han tyckte inte ens jag
skulle stå vid diskbänken och diska. Nu blir maken glad
som kommer att få sköta allt. Nej fy vad tråkigt detta är.

Vi har fått julklappar från våra jobb. Maken fick knivar
från Leif Mannerström och jag fick en brandsläckare.
En bra klapp som jag hoppas jag aldrig behöver använda.
Har ni fått nåt från era jobb?

 
 

2 kommentarer:

  1. Vi får inga julklappr från jobbet.. Bra julklappar ni fått även om man hoppas på att inte använda brandsläckaren...
    Hoppas ryggen blir bättre
    God Jul
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Vilka bra julklappar! Jag har varit ledig ett par dagar nu så jag vet faktiskt inte om vi får någon julklapp;) GOD JUL till dig. Kram Emma

    SvaraRadera