torsdag 25 december 2014

Juldagen

Vilken typ av människa är ni, den som tycker att
gud vad skönt att det är över eller den som tycker
att det blir ett litet tomrum när julafton är över? Jag
är defenetivt den som tycker att det blir ett litet
tomrum. Jag hade vilja ha advent några veckor till.
Julafton var lugn och skön som den brukar vara med
svärföräldrarna. Mat, tjöt, julklappar och lite spel.
Och för första gången har jag varit på en midnattsmässa.
Fick med mig hela familjen. Tänkte att en gång i livet
ska man väl prova detta.
Idag kommer mamma till oss och därmed åker granen ut
annars har jag ingenstans att "lägga henne". Det är helt ok.
Så nu ska jag ta och fixa lite till hon kommer.
Önskar er en god fortsättning på det som är kvar av julen.

 
 

2 kommentarer:

  1. Sen jag flyttade hit till Italien tycker jag mest: Skönt att det är över ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är så skönt nu....Kram Anette

    SvaraRadera