söndag 23 november 2014

Ett "skräpigt" inlägg

I stort sett hela veckan, har vi åkt i skytteltrafik till
tippen. Vi har rensat och röjt nästan i varenda vrå
hemma. Vi är trångbodda och behöver mer space. Så
det var bara att sätta på sig dom "kritiska ögonen" och
börja göra sig av med saker. Ibland har man känt..
"..gjorde jag rätt nu som slängde det där, eller sålde det
där.." men i sista änden är det fruktansvärt befriande att
göra sig av med grejer som bara ligger.
Nästa helg är det första advent och tills dess hoppas jag
vi är klara med detta så julmyset kan få infinna sig.

 

3 kommentarer:

  1. Här är det mannen min som är "slängexperten" - han gillar att SLÄNGA:))

    Mysigt med advent, längtar!

    SvaraRadera
  2. Vi skulle också behöva rensa men det får vi göra sen efter jul. Nu har jag så mycket med plugget och vill inte slösa en massa tid på annat utöver det jag måste göra.

    SvaraRadera
  3. Ja men visst är det en befriande känsla när det väl är gjort, men jag kan också ha lite svårt att släppa taget ibland:) Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera