lördag 4 oktober 2014

Skördefest på Tjolöholm

4 oktober och 19 grader varmt . Helt galet vilken fin dag
vi haft. Vad passade bättre än att strosa runt på skördefesten
vid Tjolöholms slott. Alla sinnen blir ju tillfredställda en sån
här dag. Älskar höstfärgerna och allt gott som finns att äta,
allt från grönsaker till närproducerat kött.
Såna här tillfällen önskar jag att jag hade "guldbyxor".
Vill helst ha med mig en av varje hem. Nåja, en liten påse
med "gott och blandat" fick jag med hem. Och upplevelsen
tar jag givetvis med mig hem också.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder, visst har vi haft underbart väder idag.
    Så fina arrangemang, och mycket färg, man blir verkligen glad av detta.

    SvaraRadera
  2. Vädret är helt magiskt och jag njuter. Vad fint de gjort på höbalarna. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Wow, vilket ställe... Skulle jag väldigt gärna besöka!! Inspirerande...
    Lämna gärna en kommentar hos mig för att bidra till cancerfonden...
    Kram kusin och njut av söndagen <3
    // Kate

    SvaraRadera