tisdag 23 september 2014

Alternativ medicin

Var till doktorn igår och trodde att jag skulle få
penicilin. Men tji fick jag. Kraftig virus och en lätt
infektion i örongången. Det var nästan så jag hade
lust att kedja fast mig tills dom ville ge mig nån
dunderkur. Orkar inte med detta längre. Men jag
får väl fortsätta göra mina avkok på diverse saker
och se om hjälper till slut.
Mortlar vitlök med socker och häller på hett vatten
och dricker det som ett te. Och jag dricker citron-
vatten med riven ingefära. Och däremellan trycker
jag i mig kiwisar. Är det nån som har nåt mer
förslag när jag ändå håller på?

 
 

3 kommentarer:

  1. Gaaahhh, vad värdelöst!!! J-kla virus :( Krya-på-dig-kram från kusin Vitamin kanske hjälper...?
    KRAM Kate

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, hoppas det går över snabbt!! Kram Emma

    SvaraRadera