tisdag 16 september 2014

Plötsligt händer det

Nix, jag har inte vunnit stora summor pengar på triss.
Men jag gjorde ett förbaskat bra kap på internetloppiset
citiboard igår. När jag gick till apoteket för att hämta min
hostmedicin, så skulle jag kolla om det var någon som
hade svarat på mina utlagda annonser. Det var det inte.
Men nästan överst i flödet var det en tjej som hade lagt ut
ett presentkort på ett spa på 1000 kr som hon sålde för
300 kr. Blixtsnabbt svarade jag henne och köpet var gjort
på en halvtimma. Det måste ni ju hålla med om var ett
riktigt klipp jag gjorde. Så när de mörkaste höstdagarna
kommer tar jag och bokar in nå´n skön behandling och
piggar upp mig med.



3 kommentarer:

  1. Grattis men visst är det som en vinst. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Åh, så skönt och grattis till "vinsten" :) Kram Kate
    PS. Hoppas hostmedicinen hjälper...

    SvaraRadera
  3. Grattis, kanonbra ju:) Cake pops är jättelätt att göra. Finns en massa olika sätt att göra på. Smula en torr kaka, typ muffins eller sockerkaka och blanda med en frosting, rulla bollar, in i kylen ett tag, sätt på pinna och doppa i choklad. Supergott:) Kram

    SvaraRadera