onsdag 17 september 2014

Glasögon

Varit till optikern idag. Har inga större fel tack och lov.
Lite närsynthet och ett brytningsfel. Och brytningsfelet
hade bytt öga till min förvåning. Tja, den hade väl
tröttnat på höger öga och ville väl se saker ur en annan
synvinkel..haha. Och när man har kollat hur man ser, det
är då det svåra börjar. Att välja bågar. Kommer nu visa
er fyra bågar. Inser att det är inte lätt för er att se
skillnaden kanske, med tanke på att det är taget om mobilen.
Men om ni vill tycka till så har jag till kl 13.00 på mig
imorgon, när jag ska tillbaka och förhoppningsvis ett svar
om vilka jag ska välja.

 
 
 

1 kommentar:

  1. Snygging där... Tycker nr 1 eller nummer 3, mest 1. Själv har jag bara läsglasögon, men behöver snart andra för att hitta läsglasögonen.... ;)
    Kram Kate

    SvaraRadera