onsdag 6 augusti 2014

Nytt runt stenen

Jag måste bara börja detta inlägget med att säga
att jag är inte ett dugg nöjd med bilderna. Så, nu
vet ni det.

Jo, perennerna vi köpte på Botaniska igår, kom i
jorden idag. Vi har haft två (förlåt mig nu alla som
gillar dom) fula Ölandstok vid den stora stenen.
Dom fick ge plats för dom nya växterna. Men
vi slängde dom inte. Nej då, dom fick istället "stötta
upp" våran glesa häck som insynskydd.
Till nästa säsong ska det bli ännu finare runt den där
stenen. Ska på nåt vis försöka visualisera ihop nåt här.
Jag önskar så att jag kunde mer om trädgård. Jag
kunde väl bara få en liten gnutta av Bosse Rapne´s
eller John Taylors kunnande.
Kanske ska hålla utkik efter nån kvällskurs. Eller har
ni förslag på några bra sidor man kan studera?

 
 
 

2 kommentarer:

  1. Där är väl inget fel på dina bilder?!? Det tycker inte jag ;) Det blir hur fint som helst. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Det där blir ju kanonbra:) Just den betongkrukan till citronträdet har jag inte gjutit själv. Men en hel del andra har det blivit. Testa tycker jag, hur enkelt som helst och roligt som bara den! Kram Emma

    SvaraRadera