måndag 18 augusti 2014

Mössa i augusti

Vem fasen varé som snodde solen och slängde in
hösten redan..vem varé? Jag var på arenan och
kollade matchen igår. Alltså, det kändes som det
var 17 oktober istället för 17 augusti. Så stelfrusen
jag var. Var tvungen att ta ett varmt bad när jag kom
hem för att tina upp.
Tydligen ska detta skitväder fortsätta hela veckan.
Det va lá då fasen om jag ska frysa på torsdag när
jag ska jobba på arenan. Jag var på stan och köpte en
mössa idag. MÖSSA....I AUGUSTI.
Och jo då, jag kommer att ha den på mig.

3 kommentarer:

  1. Men visst är det kallt lite väl tidigt....hösten brukar väl i inte komma förrän en bit in i september i alla fall. Nu blir det en kopp te och tända ljus. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Ja, ikväll var det banne mig höst, blev en kopp kaffe på farbrors altan och det var väldigt ruggigt!!
    Snygg var både mössan och du :)
    Måndagskram från Kate

    SvaraRadera
  3. Ja det är riktigt höstigt faktiskt. Jag var helt frusen igår och så kollade jag, det var ändå 19 grader. Det är ju ganska mycket... Men jag tror att kroppen har vant sig vid den nästan tropiska värme som var så att man lättare blir frussen nu, haha. Kram till dig

    SvaraRadera