söndag 4 maj 2014

Min helg

Det har varit en solig och fin helg, dock lite kallare än
förra. Men det är ju bara att klä på sig lite extra kläder
så kan man vara ute och greja ändå. För ute är vi
verkligen när vi är i sommarstugan. Denna helgen var
det dessutom dags att lägga i bryggan. Det är ett gott
vårtecken. Båten kom ej i. Får se nästa helg kanske.
Jag har tagit min första utedusch också. Brr..det var
kallt och gick fort som fasen.
Det straffade sig att plantera ut "sommarblommorna"
förra helgen. Natten mellan torsdag-fredag hade det
varit -5 grader och dom flesta av mina blommor har dött.
Vill inte att det händer igen, så jag väntar till slutet av
maj med att fixa nya blommor.
Återstoden av denna helgen ägnas åt fix inför en ny
jobbvecka.
Hoppas ni haft en go helg.



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar