tisdag 6 maj 2014

Djurhuvud och svartvita foton

Förra veckan åkte jag hem till svärmor och svärfar. 
Anledningen var att jag ville kolla i deras gamla fotoalbum.
För ca 10 år sen fick vi sommarstugan av deras bästa vänner.
Dom hade inga egna barn och när det blev för tungt att ha
stugan fick vi frågan om vi ville ta över den med förbehållet
att dom fortfarande fick åka dit och vara där. Givetvis ville vi 
det. Nu har jag haft en ide att jag vill få in bilder på dom och
mina svärföräldrar i stugan. Har även haft en önskan om ett
djurhuvud. Har sökt och lagt bud på Blocket på rådjurstrofeer.
Men något köp har det inte blivit i sista ändan. Men så fick jag
se på Panduro ett djurhuvud i paper maiche. Perfekt. Den
köpte jag och sprejmålade svart. Nu ska jag fixa lite ramar
till dom fina gamla svart vita fotona och sätta upp under
djurhuvudet och ev fixa ett smalt gammalt bord som jag kan
ha ved under så är min ide snart klar.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar