söndag 6 april 2014

Mycket energi

Jag känner mig nästan som en duracellkanin idag. And I
love it. Pigg och glad med mycket energi. Det är väl så
man vill må. Fått görmycket gjort i stugan. Mer än vad
jag hade vågat hoppats på. Nu vill jag börja städa i stugan
och möblera om lite. Har slängt ut lite möbler och lite
annat ska in. I år vill jag riktigt mycket.
Dagen avslutades med att jag bytte däck på våran bil.
Det tror jag bara att jag gjort en gång så jag kände att jag
ville det. Det var tungt. Jag var skitig hela jag när jag var
färdig. Ungarna skrattade för jag var svart i pannan när jag
kom hem.
Eller det sista jag gjorde idag var att sno ihop en citron-
kaka efter jag duschat, på Jens begäran.
Ni fattar ju själva att jag känner mig som en duracellkanin.
"..if you start me up, I´ll never stop.." nanana..

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar