tisdag 11 mars 2014

Min son, praon

Min son har varit med mig på jobbet idag och
praoat. Skulle varit med maken men han är på resa
så jag blev en nödlösning. Har väl inte världens
roligaste jobb för en 13-åring att sitta och kolla på.
Stirra på en dataskärm 8 tim och mestadels siffror.
Hur roligt kan det vara på en skala. Försökte höra mig
för med andra om vi kunde få vara med lite här och där.
Var med och "lagade" telefoner på räddningstjänsten.
Hälsade på tryckeriet. Där blev vi väl omhändertagna.
A. tog ett kort på oss och vi fick vara med hela vägen
till den kördes ut i en maskin. Och vilken bild vi fick.
Inget 10x15 format här inte ;)
Och så provade vi talarstolen i kommunfullmäktige-
salen. Så om Jens slår sig in i en politisk bana kan vi
ju alltid skoja och säga att det började här ;)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar