lördag 22 februari 2014

Stockholm, here we come...

Yippi..äntligen har den kommit. Den "stora" helgen i
Stockholm med Michael Bublé konsert.
Kom upp på lördagen med egentligen bara en grej på
listan. Leta upp Flippin´burgers. Hamburgerhaket som
varit med i Pluras kök. Killen som har det har åkte runt
i Amerika och tagit med sig det bästa i hamburgeväg hem.
Det har blivit så hajpat att man kan få stå i kö och vänta
allt från 15 min till 2-3 timmar. Vi kom undan med 20 min.
Och visst var det goda hamburgare. Inget halvfabrikat
här inte. Shakesen var godomligt goda. Jag som har god
fantasi kunde lätt relatera att det var så här det smakade
på 50-talet i Amerika.

Sen gick vi omkring lite bland affärer. Solen sken men
det blåste ganska kallt så vi var rätt nöjda efter ett par
timmar. Med trötta kroppar åkte vi till hotellrummet.
Och jag erkänner att jag somnade tidigt trots att det var
lördag. Det gjorde mig ingenting. Det var ju söndagen
som var min "stora dag".

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar