fredag 28 februari 2014

Ja, vad säger man..

Här sitter jag och gråter som ett litet barn. Jag har
precis tittat på Jill´s veranda som denna gången
gästades av Kristian Gidlund. Vilken kille. Man nästan
skäms för sig själv för vad man kan gnälla över i
sitt eget liv. Håll käften! har jag lust att skrika åt mig själv.

Hade tänkt mig ett inlägg i dag om att vi hade mysfrukost
på jobbet, sista fredagen varje månad, och skrapar trisslotter
tillsammans och för vinstpengarna ska vi hitta på nåt
roligt. Just nu känns inte det så jävla relevant.
Blir istället bara trött på alla ytliga inlägg om inredning,
mode och hur jävla fint jag, min familj och mina vänner
har det.

Har du inte sett Jills veranda, titta på det då. Varenda
avsnitt har varit kanonbra. Och detta avsnittet får du inte
missa. Jag ska köpa Kristians bok, I kroppen min.
Kommer förmodligen att gråta vidare när jag läser den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar