söndag 26 januari 2014

Din aura, din utstrålning

Jag är lite nyfiken på detta med aura, chakra och färgens
betydelse för människan. Läser en bok just nu om,
Auran - en väg till självkännedom.
Vi består av sju olika chakran och varje chakra representerar
en färg och personligheter. När jag läser dom olika känner
jag direkt att jag passar in på chakra nr 2, sakralchakra, som
till färgen är orange. Skulle kunna skriva allt som står i
boken om orange så ni vet vad det står för. Men jag besparar
er det. Finns att läsa på nätet om ni blir intresserade.
Det som jag blir nyfiken på nu är om ett aurafoto skulle visa
samma sak, att jag är orange alltså.
Vi har ett spa utanför stan som gör såna, aurafoton. Nu är
jag väldigt sugen på att göra ett sådant. Har slängt ut frågan
hur det går till och vad man gör, så vi får se om jag beställer
en tid för detta.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar