torsdag 8 augusti 2013

Elfsborg - Celtic

Drömmen om Champions League sprack igår. 
Returmötet hemma mot Celtic gick åt pipan. Elfsborg
spelade bra och Celtic hade egentligen ingenting att
stoltsera med igår. Mer än skitmålet dom hade med sig
från förra mötet. Visst, Elfsborg hade ju behövt bättre
avslut på mål men passningsspelet var toppen igår. 
Tveksamma domarbeslut var ju också nåt man kan sätta
upp på listan med skit för kvällen. 
Jag ska inte tråka ut er med allt jag skulle kunna säga om
gårdagens match. Elfsborg gjorde det förbaskat bra iaf.

För övrigt blev det en toppenkväll. Jag fick ju se matchen
med min goà "blå puh", E. som jag inte har träffat på jättelänge.
Och stämningen på arenan var nåt som jag tar med mig.
Tack E. It was twitterific. Puss och kram <3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar