fredag 19 april 2013

After work

Jodå...nu har vi varit på after work igen. Jag och några girls
från jobbet. Dock saknade vi en viktig komponent denna
gången. Hon får hänga med till nästa gång istället. Hör du det, M,
nästa gång we aint gonna take no for an answer <3

Vi var på resturang Cyrano. Franskinspirerat ställe. Du kunde
få sniglar om du ville. Det ville inte jag ;) Däremot käkade vi
pizza. Det var de godaste och banne mig de tunnaste pizzor
jag sett nångång. Dom var så tunna att det lös igenom. Men,
vad goda dom var. Och inte blev man tjuvtjockt mätt efter heller.
Cyrano får ett högt betyg både när det gäller mat och mysighet.









Samma kväll lade A ut denna på facebook =)
Min respons blev: "Känslan som uppstår...kärlek" :)
Vi är ett gott gäng..no one can take that away from us. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar