måndag 5 november 2012

SM-guuuuuld Elfsborg

Det är så jäkla gött. Elfsborg tog guldet. Sista veckan har varit
sjukt nervös. Tre matcher. Och spännande in i det sista. Med facit
i handen går det att lugnt berätta om detta. Men sanningen är att
det har varit fruktansvärt på alla sätt och vis. Guld eller inte guld?
Förvirrad Petra, som varken kommer ihåg tid eller rum. 
Trodde faktiskt inte man kunde ta åt sig här mycket av sport. Men
nu vet jag. För att inte tala om anspänningen, när den släppte idag och
huvudvärk och illamående kom. 
Samtidigt som det är såå gött att dom tog guld ville jag inte att det 
skulle ta slut liksom. Kommer det ett tomrum nu? Jag vet inte.
Just nu går jag bara omkring och flinar och det tänker jag göra
resten av veckan åtminstone.
GRATTIS ELFSBORG!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar