fredag 14 september 2012

Min födelsedagspresent

Idag använde jag en av mina födelsedagspresenter som jag
fick. Ett presentkort på Petra´s skönhetsvård. Jag hade bokat
tid för ansiktsbehandling. Det är såå skönt. Enda smolket i 
bägaren är när dom ska sälja in sina produkter medans man
ligger där och har det så gott. Sen får man lite dåligt samvete
när man inte köper någon produkt. Helst vill man bara pipa
iväg obemärkt när det sköna är över. Men jag köpte inget.
Däremot bokade jag en tid för en annan behandling så det gick
väl på ett ut kanske.
Efter man har varit och fått nån behandling vill man helst inte göra
nåt, bara sätta sig i soffan med ett glas vin. Idag har vi tvättstugan,
men den struntar jag i. Det får maken fixa.
Undrar om jag ska vissla på honom och han kan hämta mig 
lite vin ;)
Ha en skön fredagkväll allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar