lördag 18 augusti 2012

Sola och bada

Så härligt att det kunde bli några fler soldagar innan semestern
är slut. Dom har ju inte varit alltför många denna sommaren.
På ungarnas första skoldag var det gôrvarmt så direkt när dom
slutat tog jag dom till Alidebergsbadet. Det är där dom helst velat
vara och bada i sommar. Och varför? Jo, för att dom har hopptorn.
Dom har blivit som galna och ska hoppa, slå framåt- , bakåtvolter,
mollbergare, dyka och gud vet allt. Dom hoppar från varje nivå. Det 
killar i magen på mig varje gång dom hoppar från 7:an eller 10:an. 
Men jag får vackert stå och se på. För ska det inte filmas så ska det
fotas. Nu ska ni inte tro att jag står där vid bassängkanten hela tiden.
Nej då, jag fick minsann ligga och sola. Min favoritsyssla på Alidebergs-
badet ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar