lördag 2 juni 2012

Nu gjorde jag det!

Har länge tänkt att jag måste byta handväska då min
håller på att ramla isär. Det är inte det lättaste ska ni 
veta. Jo, ni tjejer vet. För er killar kan jag berätta att
det är trotjänare vi bär runt på. Jag är inte sån att jag
har 10 st olika väskor och varierar med utan jag har
en som är min trotjänare. Har gått och sneglat på en i ett
par veckors tid nu. Den kostade en hel del så det var
inte bara att göra ett impulsköp. 
Idag slog jag till. Är nu hemma och har flyttat över alla
saker från den gamla till den nya. Det känns konstigt.
Allra helst att jag ska slänga den gamla. Fy på mig.
Jag ska slänga min "kompis" som så snällt har burit på
allt jag måste ha med mig på dagarna.
Tänk om jag ångrar mig och måste åka till tippen och
bli containerdykare för att hämta hem den igen.
Jag får ha den i garderoben under en inskolningstid
med den nya väskan, kanske. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar